• Aktualności
  • Kontakt
  • WYDAJ SWOJĄ TWÓRCZOŚĆ
     




    ARTYKUŁY Z SERWISU: Znaleziono: 0



    ARTYKUŁY Z POZOSTAŁYCH SERWISÓW PLATFORMY Znaleziono: 7
    alfa Virtual Branch Innowacją Roku 2016

    alfa Virtual Branch otrzymał prestiżową nagrodę Innowacja Roku 2016. Wyróżnienie zostało przyznane w ramach konkursu organizowanego przez Forum Biznesu, pod patronatem Wydziału Nauk Technicznych Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacji Centrum Innowacji FIRE.

    Alfavox i Tivron razem na CCW2017

    Alfavox i Tivron zaprezentują swoje doświadczenia w zakresie wykorzystania nowoczesnych rozwiązań dla branży Contact Center na największej imprezie branżowej - CCW 2017 w Berlinie. Klienci poznają możliwości innowacyjnych produktów Alfavox, profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań dla Contact Center, wdrożonych i używanych do rozwoju biznesu przez Tivron – młode i dynamiczne Call Center Outsourcingowe.

    Alfavox inspiruje na WeBB MeetUp

    Alfavox został partnerem strategicznym jubileuszowej 5. edycji konferencji WeBB MeetUp, która odbędzie się 7 grudnia na Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Wśród prelegentów znaleźli się programiści firmy - Łukasz Krzywizna oraz Przemysław Grzywa, których prezentacja, jako jedna z najciekawszych, została wybrana przez organizatorów wydarzenia.

    Wideorewolucja w komunikacji

    Rzeczywistość zmienia się na naszych oczach, a my z petentów szybko przeobrażamy się w wymagających klientów. Naturalne jest więc to, że firmy usługowe zaczynają korzystać z nowych sposobów komunikacji - kanałów wideo. By zrozumieć, dlaczego wykorzystanie formatu wideo do komunikacji z klientem jest kolejnym, naturalnym krokiem dla podmiotów z różnych branż, warto przyjrzeć się temu, jak na przestrzeni ostatnich lat ewoluowała komunikacja międzyludzka.

    Wideorewolucja w komunikacji

    Rzeczywistość zmienia się na naszych oczach, a my z petentów szybko przeobrażamy się w wymagających klientów. Naturalne jest więc to, że firmy usługowe zaczynają korzystać z nowych sposobów komunikacji - kanałów wideo. By zrozumieć, dlaczego wykorzystanie formatu wideo do komunikacji z klientem jest kolejnym, naturalnym krokiem dla podmiotów z różnych branż, warto przyjrzeć się temu, jak na przestrzeni ostatnich lat ewoluowała komunikacja międzyludzka.

    Z kim liczy się branża customer care?

    Wystarczy spojrzeć na ranking, który stworzył portal callcenternews.pl, zajmujący się zagadnieniami obsługi klienta i telesprzedażą. Na liście znalazło się 25 najważniejszych postaci
    z branży customer care. Jedną z osób, która wywiera wpływ na funkcjonowanie tego obszaru jest Prezes Zarządu Alfavox Sp. z o.o., Janusz Tomiczek.

    Doskonałe opinie o alfa Video Contact Center

    Intuicyjny interfejs, aplikacja ergonomiczna w użytkowaniu, wysokiej jakości transmisja audio i wideo, dzięki czemu można się skupić na profesjonalnej obsłudze klienta. Tak o rozwiązaniu alfa Video Contact Center wypowiadali się uczestnicy tegorocznej edycji konkursu Telemarketer 2016 roku, których zapytaliśmy o opinię na temat użytkowania rozwiązania wideo stworzonego przez Alfavox.




    WYDARZENIA Znaleziono: 0
    WYDANIA LOKALNE
    pokaż wszystkie PARTNERZY
    Zamojska Slupska.eu Dziennik WIeczorny.pl ZIelonogorska.pl Thorner.pl Zeitung Jeleniogorska.pl Datbiger Zeitung Kubuska,eu Kolobrzeska.pl Gazeta Łużycka Gazeta Warszawska Gazeta Gnieźnieńska Legnicka.eu Gazeta Grudziądzka Gazeta Tarnowska Lodzka Gazeta Radomska Łomżyńska Echa płockie Gazeta Białostocka Poselka.pl Stargard.eu Markuriusz polski
    Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka