82 proc. polskich stron www zawiera elementy zniechęcające do konwersji, 19,7 proc. – treści egoistyczne, wykazujące nadmierne skupienie na firmie, 31 proc. - ładuje się zbyt wolno ze względu na „ciężkie” obrazy, a na 20 proc. nie stosuje się kompresji, która mogłaby przyspieszyć ładowanie i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania w Google. To jeszcze nie wszystko. Blink.pl ujawnia kolejne błędy, powszechnie popełniane na polskich stronach www.
Dziś w Polsce jest 24,82 mln użytkowników sieci, z czego 10,98 mln to kobiety, jak wynika z badania internetu Megapanel PBI/Gemius z 2015 r. Połowa internautek wykorzystuje sieć, by dowiedzieć się więcej o markach i cenach, a 1/3 – by dokonać zakupu ulubionego produktu kosmetycznego. Klikając w przekazy, zwracają uwagę na te, które komunikacyjnie odpowiadają specyficznym potrzebom płci pięknej (raport She Knows). Sprawdź te i inne powody, dla których warto prowadzić marketing online...
Blisko 2/3 dużych i średnich przedsiębiorstw zna koncepcję społecznie odpowiedzialnego biznesu, a więcej niż połowa wpisuje działania CSR w formalną strategię firmy – to wnioski płynące z raportu KPMG w Polsce i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Dziś przedsiębiorcy angażują się zarówno w rozwiązywanie problemów społecznych, jak i wolontariat kompetencji.