• Aktualności
  • Kontakt
  • WYDAJ SWOJĄ TWÓRCZOŚĆ
     

    LPP przedstawia nową strategię. Nowe salony, centrum dystrybucyjne i technologie na pierwszym miejscu

    Autor: Wieczorna

    (Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lpp-przedstawia-nowa-strategie-nowe-salony-centrum-dystrybucyjne-i-technologie-na-pierwszym-miejscu)

    Polski producent odzieży, firma LPP, która w swoim portfolio ma takie marki jak Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay zapowiedziała nową strategię, którą ma zamiar realizować w ciągu najbliższych kilku lat. Ambitne plany odzieżowego potentata zakładają m.in. otwieranie salonów na nowych, zagranicznych rynkach, wzrost sprzedaży z e-handlu do 20 proc. czy powstanie fundacji, która umożliwi w przyszłości sukcesję spółki.
    REKLAMA

    KOMENTARZE

    WYDANIA LOKALNE
    pokaż wszystkie PARTNERZY
    Zamojska Slupska.eu Dziennik WIeczorny.pl ZIelonogorska.pl Thorner.pl Zeitung Jeleniogorska.pl Datbiger Zeitung Kubuska,eu Kolobrzeska.pl Gazeta Łużycka Gazeta Warszawska Gazeta Gnieźnieńska Legnicka.eu Gazeta Grudziądzka Gazeta Tarnowska Lodzka Gazeta Radomska Łomżyńska Echa płockie Gazeta Białostocka Poselka.pl Stargard.eu Markuriusz polski
    Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka