• Aktualności
  • Kontakt
  • WYDAJ SWOJĄ TWÓRCZOŚĆ
     

    Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

    Autor: Wieczorna

    (Źródło: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/obsluga-klienta-i-budowanie-dugotrwaych-relacji-2018-05-28-katowice.html )

    Termin: 2018-05-28 - 2018-05-29

    Korzyści dla uczestników szkolenia:

    • Nabycie umiejętności kreatywnego rozwiązywania trudnych sytuacji w relacji z klientami,
    • Nabycie umiejętności radzenia sobie z naciskami, pretensjami i agresją ze strony beneficjentów,
    • Ukształtowanie asertywnej postawy wobec beneficjenta,
    • Poznanie znaczenia i kluczowej roli obsługi Klienta w kształtowaniu wizerunku firmy
    • Wzrost efektywności i satysfakcji zawodowej
    • Budowanie
      REKLAMA

    KOMENTARZE

    WYDANIA LOKALNE
    pokaż wszystkie PARTNERZY
    Zamojska Slupska.eu Dziennik WIeczorny.pl ZIelonogorska.pl Thorner.pl Zeitung Jeleniogorska.pl Datbiger Zeitung Kubuska,eu Kolobrzeska.pl Gazeta Łużycka Gazeta Warszawska Gazeta Gnieźnieńska Legnicka.eu Gazeta Grudziądzka Gazeta Tarnowska Lodzka Gazeta Radomska Łomżyńska Echa płockie Gazeta Białostocka Poselka.pl Stargard.eu Markuriusz polski
    Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka